Koronawirus - informacje

  • Szanowni Państwo,

    W trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów. Wewnątrz Oddziału może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce.
    W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.
     
    Zwracamy się też z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.
     
    W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:
    1) telefonicznego, pod numerami telefonów:
    • 85 7319500
    • 85 7319501
    2) mailowego, pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Ponadto rekomendujemy:
    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.
     
    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia. 
    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.
                                                                                                                     Zarząd Banku Spółdzielczego w Brańsku
  • Wyłudzenia na koronawirusa

    Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

    Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

    Jak działają oszuści?
    Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
    Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
    W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
    Przejmują konta na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.
    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
    w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

    Pamiętaj, że:
    - jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
    - sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
    - zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

    Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

    Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa