PRZELEWY NA TELEFON
Informujemy, że klienci Banku Spółdzielczego w Brańsku, mają już możliwość realizacji przelewów na telefon BLIK w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet.
Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły w ciągu kilku minut, wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK.
Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.
Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.
Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem ePIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
Jeżeli jeszcze nie posiadasz aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet, pobierz ją i uruchom na telefonie – zobacz jak to zrobić: Aplikacja mobilna BSBranskMobileNet
Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę BLIK, a następnie w pole „Przelew na telefon”.
Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
Uzupełnij nazwę odbiorcy.
Podaj tytuł przelewu.
Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem ePIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.