Skip to main content

Karta visa business debetowa

Korzystając z kart płatniczych pozbywamy się ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki i zyskujemy dużą wygodę w dysponowaniu pieniędzmi, do których mamy łatwy i stały dostęp 24 godziny na dobę. 

Korzyści :
  • komfort - stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i zależności od godzin pracy Banku,
  • łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci darmowych bankomatów, lista bankomatów dostepna  http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
  • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
  • koszt wydania karty: 0 zł,
  • okres ważności karty: 3 lata
  • wygoda i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki,
  • łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
  • eliminacja zaliczek dla pracowników,
Przydatne dokumenty :

Regulamin kart debetowych dla klientów instytucjonalnych

Wniosek o wydanie karty

taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe dla podmiotów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Brańsku

Zastrzeganie kart 

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 321 456),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.