VISA Classic Debetowa

Karta VISA Classic Debetowa z mikroprocesorem to międzynarodowa karta płatnicza przeznaczona dla Posiadaczy rachunków ROR, którzy cenią komfort, swobodę finansową, a także stały dostęp do informacji o środkach na karcie.

Korzyści : 

  • komfort - stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
  • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
  • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
  • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
  • możliwość dokonywania transakcji w internecie,
  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
  • koszt wydania karty: 0 zł,
  • możliwość płacenia za zakupy do 100 zł bez użycia kodu PIN 
  • możliwość otrzymania karty niespersonalizowanej (bez imienia i nazwiska Użytkownika), która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej).

Wniosek

Regulamin kart debetowych Banku Spółdzielczego w Brańsku dla klientów detalicznych

Regulamin portalu kartowego

Zastrzeganie karty 

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 321 456),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.