VISA Classic Debetowa
Karta VISA Classic Debetowa z mikroprocesorem to międzynarodowa karta płatnicza przeznaczona dla Posiadaczy rachunków ROR, którzy cenią komfort, swobodę finansową, a także stały dostęp do informacji o środkach na karcie.
Korzyści :
- komfort - stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
- możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
- bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
- możliwość dokonywania transakcji w internecie,
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
- koszt wydania karty: 0 zł,
- możliwość płacenia za zakupy do 100 zł bez użycia kodu PIN
- możliwość otrzymania karty niespersonalizowanej (bez imienia i nazwiska Użytkownika), która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej).
Z dniem 21 kwietnia 2023r. do wachlarza płatności mobilnych dostępnych dla posiadaczy kart Visa wydanych w Banku Spółdzielczym w Brańsku dodano płatność Xiaomi Pay, przy użyciu opasek i zegarków firmy Xiaomi.
Regulamin kart debetowych Banku Spółdzielczego w Brańsku dla klientów detalicznych
Zastrzeganie karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 321 456),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.