Skip to main content

BLIK

blikpodluznypoziomy

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transkacji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.


Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Brańsku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
• posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSBranskMobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
• mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
- płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej
- zarządzać swoimi finansami przez smartfona

BLIK W APLIKACJI BSBranskMobileNet

bliktelefonW celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSBranskMobileNet należy po zalogowaniu się:
• wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
• zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
• zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

W aplikacji BSBranskMobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK można:
• wyłączyć usługę BLIK,
• zmienić konto do płatności BLIK,
• dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:
• Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet
• Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
• Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
• To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:
• Wybierz formę wypłaty środków bez karty
• Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
• Podaj kwotę transakcji
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet
• Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
• Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
• Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

Zarządzanie limitami
W aplikacji BSBranskMobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK - podgląd limitów) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
• płatności gotówkowe – w bankomacie,
• płatności bezgotówkowe – w sklepie,
• płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
• Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
• Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
• Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
   - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
   - stosuj oprogramowanie antywirusowe
   - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
   - aktualizuj przeglądarki internetowe
• Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
• Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie rozparowując ją poprzez ustawienia - usuń profil, lub dzwoniąc na Infolinię Banku. Zostanie wtedy przywrócona autoryzacja poprzez kody wysyłane SMSem.