
Karta VISA Credit
Międzynarodowa karta kredytowa VISA CREDIT to nowoczesny, bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy, zapewniający stały i szybki dostęp do pieniędzy. Skierowana jest do osób ceniących komfort, prestiż, swobodę finansową, a także bezpieczeństwo.
Dlaczego warto?
-
możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej,
-
darmowy kredyt do 51 dni,
-
limit kredytowy do 20 000 PLN,
-
plan ratalny – możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem,
-
bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty,
-
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez dodatkowych opłat,
-
możliwość dokonywania transakcji w internecie,
-
możliwość sprawdzenia w bankomacie wysokości dostępnego limitu kredytowego,
-
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku,
-
możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13 roku życia,
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) Karty kredytowej wynosi 24,48%. Całkowita kwota kredytu 6 000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 8 147,19 zł, oprocentowanie 18,50% zmienne w skali roku, całkowity koszt kredytu 2 147,19 zł (w tym: odsetki 1 859,19zł, opłata roczna za kartę 54,00zł zgodnie z Taryfą prowizji i opłat, suma opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku w całym okresie kredytowania: 234,00zł), 35 rat równych po 218,31 zł oraz ostatnia 36 rata 218,34 zł.
Kalkulacja została dokonana na dzień 17.02.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Do czasu udzielenia kredytu oprocentowanie i koszt kredytu mogą ulec zmianie.
Przydatne informacje
Zastrzeganie karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 321 456),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.